X

Kundeweb

Danmarks bedste kundeweb

Hos Collectia er vores mål at hente dine penge hjem. Men vi forstår vigtigheden i, at vores kunder skal følge sig trygge og informerede igennem hele processen. Derfor har Collectia udviklet Danmarks mest brugervenlige og gennemskuelige online-platform, hvor du let kan oprette, følge, kommentere og opdatere dine sager 24/7.

Vi har naturligvis også en debitor-platform til dine kunder, som ønsker at se sin gæld, kommunikere med os eller betale sin gæld direkte.

Opret din sag på under 1 min.

Vi har gjort det utroligt nemt at oprette nye sager. I stedet for at indtaste sagens oplysninger ind manuelt kan du blot uploade en kopi af fakturaen, der skal sendes til inddrivelse.

Processen tager under 1 minut. Du kommer derfor hurtigt videre med at oprette flere sager.

PS: Har du ikke din faktura liggende i PDF-format, kan du blot taget et billede af den med din mobil. Vores scanningsmotor er i stand til at læse de fleste filtyper.

Menu i Kundeweb

Sager
Få et hurtigt overblik over dine sager med “smartvisning” i kundewebben. Har du mange sager, kan du med fordel benytte værktøjerne Filter og Sortering.
Oversigt
Oversigten giver dig det fulde overblik over dine sager og inddrivelse hos Collectia. Du kan bl.a. se den samlede inddrivelse, inddrivelse pr. måned, dit totale udestående og antal afsluttede/aktive sager.
Rapporter
Vi tilbyder alle vores kunder adgang til en rapportgenerator, som sikrer gennemsigtighed i vores samarbejde. Træk fx rapporten “Sagsstatestik” så du kan få et bedre indblik i din inddrivelse.
Videoguide
Hvis du netop har stiftet bekendtskab med Collectia Kundeweb, anbefaler vi, at du tjekker funktionen videoguide ud. Herinde ligger bl.a. en guide til oprettelse af nye inkassosager og en gennemgang af Collectias afregning.
Kreditopslag
Du kan nemt tjekke, om din kunde er registreret i RKI ved at benytte funktionen Kreditopslag. Det er et glimrende værktøj til at få indsigt i potentielle eller eksisterende kunders økonomi.
Info
Under info kan du finde relevante PDF-dokumenter. Her ligger bl.a. en brugervejledning til kundewebben og en oversigt over de oftest stillede spørgsmål (FAQ).

Vil du høre mere?

Vil du gerne høre mere om vores kundeweb, er du velkommen til at kontakte os. Vil du hellere have, at vi ringer dig op, bedes du trykke på knappen nedenfor.
Ring mig op