Skip to main content
Overvågning

Overvågning og løbende opfølgning

Hvis din sag har gennemgået et resultatløst inkassoforløb eller du har været i retten og fået en dom på din kunde, men som desværre ikke har resulteret i betaling fra skyldner, kan du vælge at sætte din sag i overvågning. I overvågning minder vi løbende din kunde om sin gæld og holder øje med deres økonomi. Som erhvervsdrivende kan det være både besværligt og tidskrævende at følge op på forældelses-frister og dine tilgodehavender.

Grundet vores unikke inkassoscore og tætte samarbejde med Experian udfører vi dagligt omfattende vurderinger af dine kunders betalingsevne. Derfor er vi i stand til at reagere hurtigt og igangsætte situationsbestemte aktiviteter på sager, når vi oplever en positiv udvikling af kundens betalingsevne. Samtidig kører vi løbende kampagner på udvalgte tidspunkter for at fremme betaling hos din kunde.

Afregning i overvågning

Henter vi dine penge hjem i forløbet, får vi provision af det inddrevne – gør vi ikke, er servicen gratis for dig. Vi har en fælles interesse i at hente dine penge hjem og stopper ikke, før at vi er i mål.

Fordelingen mellem dig og os afhænger af aftalen, som du har indgået med os. Forneden kan du se fordelingen (dig/Collectia) for vores 3 inkassoløsninger.

Fordeling baseret på løsning

Fordelingen mellem dig og os afhænger af løsningen, som du har valgt. Her kan du se fordelingen for vores tre løsninger.

One

65/35split

Plus

65/35split

Pro

65/35split

Samarbejde med Experian – RKI

Med Experian som samarbejdspartner, har vi mulighed for at registrere dårlige betalere i Danmarks mest brugte skyldnerregister samt løbende at opdatere skyldners forhold. Vores unikke inkassoscore er et yderst effektivt værktøj til at fremme betalingen hos din kunde.

Experian oplyser os løbende omkring nye registreringer, adresseændringer, dødsfald, konkurser, gældsernæringer, tvangsauktioner, m.m.