Skip to main content

Minuba & Collectia

Få betaling for dit håndværk – effektivt og enkelt!

Minuba hjælper med professional sagsstyring, herunder fakturering og ordrestyring for håndværkere. Ved at lade Minuba strukturere arbejdsprocesserne, får håndværkerne overblik og spare tid, samt mulighed for at udvikle og forbedre deres forretning.

Er du kunde hos Minuba, og har du kunder, der skylder dig penge, så lad os hjælpe dig. Vi kan tilbyde alt fra rykkerservice, inkassoservice, administration af afdragsordninger og rådgivning til evt. retslig behandling.

Attraktive fordele:

  • 35 % rabat på kreditvurdering

  • 100 % hovedstol retur i udenretlig inkassoproces

  • Hjælp til rykker– og eller inkassoservice

  • Gratis support og vejledning

Tilmelding

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ved indsendelse af denne formular sender vi dig en aftale til digital underskrift. Det tager blot 2 min. at udfylde og underskrive aftalen.
Collectia og Minuba samarbejdsaftale

Undgå økonomiske tab

Kreditvurdér privat- og erhvervskunder via Qatchr, inden du beslutter, om du vil handle med kunden. På den måde minimerer du risikoen for dårlige handler, økonomiske tab og i værste fald inkassosager.

Læs mere om Qatchr →

Spar tid og ressourcer

Betaler din kunde ikke, så lad os håndtere hele inddrivelsesprocessen, lige fra rykker- og inkassoservice, administration af betalingsaftaler, rådgivning til evt. retlig behandling.

Antal sager, beløbsstørrelse eller størrelse af din virksomhed spiller ingen rolle, vi hjælper alle.

Nem integration med dit regnskabssystem

Gør det nemt for din bogholder – se her om vi kan integrere med dit regnskabssystem.

Vil du vide mere om vores rammeaftale med Minuba?

Har du spørgsmål til vores samarbejde med Minuba, er du velkommen til at kontakte os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig.