Hvad siger vores kunder?
Nespresso
Vi fik et positivt indtryk af Collectia og Axactor allerede i vores første kontakt med dem…
Vi fik et positivt indtryk af Collectia og Axactor allerede i vores første kontakt med dem. Udover at være professionelle og erfarne leverandører, var de også konkurrencedygtige på pris og opererer med en moderne og effektiv organisationsstruktur med en tydelig governance model…
Kai Christoph Schmellenkamp, Accounting Manager hos Nespresso Nordic
Europcar
Det, der gør Collectia så gode, er medarbejderne i maskinrummet…
Det, der gør Collectia så gode, er medarbejderne i maskinrummet, der gør et reelt inkassoarbejde hver dag og ringer og rykker kunderne. Den eneste måde at få sine kunder til at betale er ved at være vedholdende. Det handler meget om, at man ringer og præsenterer sit tilgodehavende..
Morten Brødbæk Sørensen, Økonomichef hos Europcar
Andersen & Martini
Vi vil bruge tid på det, vi er gode til…
Andersen & Martini A/S lever af tilfredse og loyale kunder. Fremfor selv at lave inkassoarbejdet, vil vi bruge vores tid på det, vi er gode til og levere et produkt, der lever op til kundernes ønsker og forventninger, så vi sikrer kundernes mobilitet..
Margot Stougaard, Regnskabschef hos Andersen & Martini A/S
ETU Forsikring
En god sparringspartner…
Vi oplever samarbejdet som et godt samarbejde, hvor der er plads til at drøfte tingene, og hvor vi kan få hjælp/sparring fra jer ved behov. Ved indsigelser fra kunder ”behandler” I selv de simple, og vi bliver kun kontaktet hvis der er behov for dette. (meget få) Vi oplever, at Collectia har en god tilgang til kunderne, og det er helt klart i Collectias interesse at få kunden til at betale.
ETU Forsikring
Coop
Vi oplever en høj faglighed…
Jeg sætter stor pris på det samarbejde og partnerskab, vi har med Collectia og Coop Danmark A/S’ Debitorafdeling. Vi oplever en høj faglighed, som giver basis for god sparring og rådgivning, og som samtidig er underbygget af troværdige dataanalyser og metoder. Vi sætter pris på den måde, I sætter Jer ind i vores forretningsbehov og tilpasser løsninger, så vi sammen får de bedst mulige værktøjer og viden at arbejde ud fra.
Helle Korfits Truelsen, Afdelingschef (Debitor) hos Coop Danmark A/S
Nordic Wellness
Vi mærker tydeligt, at Collectia kender vores branche og vores kunder…
Collectia føles som en naturlig del af vores medlemsservice. I løbende dialog, hvor der er højt til loftet, arbejder vi sammen om kontinuerligt at forbedre kundeoplevelsen hos vores medlemmer. De skal tilbydes gode betalingsbetingelser, og hos medlemmer, hvor vi oplever manglende betaling, skal vi løse situationen sammen samtidig med, at vi sikrer at kunden er tilfreds. Collectia hjælper os også med at håndtere vores hundredtusindvis af autogiro-kunder. En krævende og besværlig opgave, der nu ligger hos dem, hvilket giver os mere tid i hverdagen.
Vores samarbejde med Collectia skaber et bedre cash flow og flere tilfredse kunder, der vælger at blive hos os i længere tid.
Linda Adehög, CIO & Marketing Director hos Nordic Wellness
Begravelse Danmark
Vi er bedre rustet med et inkassofirma…
Inddrivelsen er en nødvendig forretningsgang i et kundeforhold, hvis betalingen udebliver. Uanset den service, som Begravelse Danmark yder de pårørende, skal inddrivelsen hos de pårørende tillige ske sobert og professionelt.
Adm. direktør Mogens Balling, Begravelse Danmark
LOOP Fitness
Jeg er virkelig overrasket over hvor “easy peasy” det hele er…
Jeg er virkelig overrasket over hvor “easy peasy” det hele er, især fordi nye sager helt automatisk bliver uploadet direkte fra vores system. Samtidig er det nemt at holde øje med sagerne og komme med tilføjelser. Bedst af alt får vi pengene hjem, uden vi selv skal bruge kostbartid på rykkerskrivelser, og det er vigtigt som selvstændig.
Tak for en god opstart.
Partner, Anette Kaare Hvidtfeldt, LOOP Næstved, LOOP Sønderborg, LOOP Vordingborg og LOOP Maribo